وبلاگ آموزشی آرت کلیک

آموزش سئو، مارکتینگ، برندینگ و  ...

فرمت نمایش آگهی در گوگل

امتیاز دهید
(1 رای)

گوگل ادوردز امكان نمايش آگهي با فرمت هاي مختلف را فراهم می کند. محبوب تربن فرمت آگهي، آگهي متني مي باشد كه بعد از آن آگهي هاي تصويري و متحرك از محبوبيت بيشتري برخوردارند.

از فرمت هاي ديگر آگهي هاي تبليغاتي گوگل ادوردز مي توان به آگهي هاي ويديويي، آگهي هاي محلي و آگهي هايي كه در تلفن هاي موبايل نمايش داده مي شوند، اشاره كرد.

آگهي شما در گوگل شامل 25 كاراكتر(با احتساب Space) براي عنوان آگهي

دو خط 35 كاراكتر براي متن آگهي

35 كاراكتر براي نمايش URL آگهي

 

 

اجزاء يك آگهی متنی در گوگل

 

عنوان آگهی (Headline)

بهترين عناوين آگهی، عناويني هستند كه مستقيما با كلمات كليدی تعريف شده همخوانی دارند.

عنوان آگهي (با احتساب space) حداكثر مي تواند 25 كاراكتر باشد. در صورتي كه كلمه كليدي جستجو شده با كلمه كليدي كه در متن آگهي خود استفاده كرده ايد يكي باشد اين كلمه كليدي بصورت پررنگ در آگهي شما در گوگل مشخص خواهد شد.

 

متن آگهی (Description)

متن آگهي دو سطر از آگهی تبليغاتی شما را به خود اختصاص مي دهد كه هر كدام از سطرها مي توانند شامل 35 كاراكتر باشند. پس سعي كنيد همه چيز را ساده و كوتاه در اين دوخط جا دهيد.

 

نمايش آدرس URL وب سايت (Display URL)

آدرس وب سايت (URL نمايشی) شما در اين سطر قرار مي گيرد.

اين آدرس حتما نيازی نيست كه دقيقا آدرس مقصد شما (صفحه ای كه مشتريان با كليك بر روي آگهي شما به آن صفحه مي رسند) باشد ولي حتما بايد آدرسي باشد كه آدرس مقصد شما نيز در آن فرار دارد.

حداكثر تعداد كاراكترها براي نمايش URL شما مي تواند 35 كاراكتر باشد.

 

آدرس URL صفحه مقصد (Destination URL)

آدرس دقيق صفحه ای است كه كاربر با كليك بر روي آگهی گوگل ادوردز شما بايد به آن صفحه وارد شود.

اين آدرس در آگهی شما نمايش داده نمي شود. واضح است كه تبليغات ادوردز با زبان هايي كه كاراكترهاي دوبايتي (مانند Chinese, Japanese, Korean) محدوديت هايی در تعداد كلمات قابل درج در عنوان و متن آگهي ايجاد مي كند.

 

فرمت تبلیغات در گوگل

 

مرضیه قائدی

طراح وب سایت 

علاقمند به سئو و دیجیتال مارکتینگ

نظر خود را اضافه کنید.

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
شرایط و قوانین.

نظرات

  • هیچ نظری یافت نشد